2 Şubat 2011 Çarşamba

blog yazmak

blog yazmak oldukça eğlenceli bir iştir, zira burada bahse geçen konulardan ötürü kendinizi baskı altında hissetmezsiniz.. aklınıza geleni yazmak/söylemek kadar eğlenceli başka ne olabilir ki :)

yaşadığımız yere ben matrix demeyi tercih ediyorum..
yaşadığınız yer neresi olursa olsun, ister atlantiste ister büyük çukurda olun olduğunuz yerde mutlak surette bir yerleşik düzen vardır, bu yerleşik düzenin mutlaka ör/adet gelenek/görenek adı altında mahalle baskısı yapabilmek amacı ile öngörülmüş bazı kuralları vardır. Örneğin canınız camınıza kan rengi boya sürmek ve tüm evi kırmızı yapmak istediğinizde matrix size bunun size ayıp/yanlış olduğunu söyleyecek ve sizi bu zevkten mahrum kılacak..
koşullar ne olursa olsun etrafımızdaki insanları rahatsız etmeyi asla kabul edemiyorum.. fakat toplumun kendi kendine kurallar icad edip bunu zorlaması da çok mantıklı gelmiyor.. sonuç olarak yüce yaradan bize gayet yeterli kurallar ve kullanım kulavuzunu göndermiş bulunuyor, bunun üzerine bir eyalet mahkemesi kurmak hiç te mantıklı gelmiyor bana..

işte bu yüzden ben de dilediğim şekilde kendimi ifade edebileceğim, zaman zaman saçmalayıp zaman zaman lafı "cuk" diye yerine oturtacağım bu blogu açmaya karar verdim..

iyi ki varsın blogspot ve gooooooogle : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder