22 Ocak 2011 Cumartesi

Komedi Hayat

Dilenci içeri girer;
-allah rızası için falan filan ..
hayırsever:
-buyur dayı (şırınk para sesi)
dilenci:
-evladım şurdaki malzemelerden birkaç parça bişey ver de satayım allah geçmişlerinin ruhuna falan filan ..
hayırsever:
-dayı elimden gelen bu falan filan
nankör dilenci:
-neyse canın sağolsun ama versen ne olurdu falan filan ..
~~
bugünlerde garip olaylar ve garip insanlar peşimi bırakmıyor..
heralde sessiz ve sakin etrafı dinlemek dürtüsü benim olaylara daha yakından daha içerden bakmamı sağlıyor. Gerçekten fakirimiz fakir değil, zenginimiz cömert değil. galiba her platformda övündüğümüz "Türk Kanı" bozulmuş veya asimile olmuş.. cömertlik, delikanlılık, tokgözlülük falan filan hepsi yalan olmuş dostlar..

dolaştım dünyayı giymedim başıma taç
ne zengini tok gördüm, ne fakiri aç
mevlam öyle bir fevr-i kanaat ver ki
namerde degil, merde dahi etme muhtaç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder